Perfect Score / Bridgemates Πρόβλημα με Bridgemate – και τώρα;

Επισκόπηση 10 δημοσιεύσεων - 1 έως 10 (από 10 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #1511

    Ξεκινάτε ημερίδα ζευγών με Perfect Score και Bridgemates. Κάνετε αποστολή εγγραφών, ξεκινάει το Bridgemate Control Software και όλα λειτουργούν κανονικά.

    Στη μέση της ημερίδας, το Bridgemate Control Software κλείνει (από σφάλμα, κατά λάθος, κ.λπ.). Τι κάνετε για να αποκαταστήσετε την επικοινωνία;

    Αν η ημερίδα ήταν ομάδων, θα άλλαζε κάτι στην απάντησή σας;

    #1512

    Είμαι περίεργος να δω τις απαντήσεις σας 🙂

     

    #1513

    Γιατί δεν ξεκινάς εσύ με τη δική σου; Ίσως εκπλαγείς από τη σωστή απάντηση…

    #1514

    Αφήνω τόπο στα νιάτα, και μετά θα με μεγάλη μου χαρά θα συνδράμω στην εξαιρετική σου ιδέα να θίξεις το συγκεκριμένο θέμα!

    #1515

    Αφήνω τόπο στα νιάτα

    Μιλάς με γρίφους γέροντα…

    #1518

    Το να κλείσει ΜΟΝΟ το BCS, δεν μου έχει τύχει. Ούτε έχω κάνει simulation μια τέτοια περίπτωση με δοκιμές πάνω σε αυτό το σενάριο. Αν η απάντηση είναι ίδια με “έκλεισε ο ΗΥ, τι κάνετε;”, τότε δεν έχει λόγο ύπαρξης το θέμα! Θα επανέλθω λοιπόν μετά από δοκιμές.

    Στις ομάδες, και δεν νομίζω να εννοούμε mini match, μάλλον η μοναδική λύση είναι η ίδια με το “έκλεισε το pc, τι κάνετε;”.

    #1520

    Λοιπόν, επειδή οι απαντήσεις που θα δώσετε είναι σίγουρα λάθος, η λύση είναι απλή:

    Δείτε την εδώ

    #1522

    Αυτά είναι!

    Ευχαριστούμε!!!

    Και με τις ομάδες παίζει;

    #1524

    Και με τις ομάδες παίζει;

    Ναι

    Βασική προϋπόθεση είναι τα τουρνουά να έχουν ίδιο “στήσιμο” (τομείς, αριθμοί κλπ) γιατί δε γίνεται κανένας έλεγχος. Όπως είναι όλα τα δεδομένα τα ρουφάει. Αυτό βέβαια δεν είναι πρόβλημα, γιατί στο 99,99% των περιπτώσεων, το αρχείο του Perfect Score υπάρχει, ό,τι κι αν έχει γίνει.

    Πάντα όμως υπάρχει και η μικρή πιθανότητα το αρχείο να είναι κατεστραμμένο, οπότε ο χειριστής θα πρέπει απλώς να ξαναστήσει τον αγώνα όπως ήταν και να ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία.

    #1535

    Άρα η σωστή απάντηση ήταν “Περιμένετε να οριστικοποιηθεί η έκδοση PS 3.45 και το πρόβλημά σας λύνεται σχεδόν αμέσως!”

Επισκόπηση 10 δημοσιεύσεων - 1 έως 10 (από 10 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.